Projekt-implementering
Få succes med jeres projekter
Få værdifuldt afkast med Symetris projekt-implementering
Symetris implementerings-service er baseret på den agile model med regelmæssige projektmøder, en foruddefineret dagsorden og klare mål. Ydelsen er opdelt i fire projektfaser.Det betyder dog ikke, at afkastet af investeringen lader vente på sig. Allerede i de indledende faser kan du se øjeblikkelige produktivitets-gevinster.
Fordele ved Symetris projekt-implementering
Struktureret forløb i fire faser.
Fleksibel og agil projektmodel.
Klar retning og løbende fremdrift.
Fire værdifulde faser i implementerings-forløbet
Læs mere om de 4 faser, som vi anvender i implementerings-forløbet.
1. Forberedelse af forretningsanalyse
Forretningsanalysen dækker alle forretningsprocesser. Formålet med analysen er at forbedre din organisations arbejdsgange ved at fremhæve nye designmuligheder og datastyringsmetoder. Ved afslutningen af workshoppen vil du modtage et løsningsforslag med mulige forbedringstiltag for hver forretningsproces, et detaljeret forslag til, hvordan du kan gå videre, en tidsramme for implementeringsprocessen og en omkostningsspecifikation.
2. Forundersøgelse
En forundersøgelse giver os mulighed for at sikre, at den foreslåede løsning opfylder dine behov. Undersøgelsen resulterer i en projektstrategi og en nøjagtig vurdering af den indsats, der kræves for at implementere løsningen. I løbet af undersøgelsen analyserer vi også din virksomheds behov, lægger en plan for, hvordan du vil opfylde dem, og udvikler en løsning, der opfylder disse behov. Slutresultatet er en skræddersyet strategi og en præcis specifikation af den tid og de omkostninger, der er forbundet med at udvikle en færdig løsning. For at vi kan tilbyde vores tjenester til en fast pris, er det nødvendigt med en sådan forundersøgelse.
3. Implementeringsfasen
Implementeringsfasen er baseret på principperne i Lean, hvilket resulterer i mere effektive projekter og kortere gennemløbstider. Det er en omkostningseffektiv, agil model, der er designet til at sikre, at vores løsninger kan implementeres så hurtigt og nemt som muligt. Større projekter implementeres ofte i to eller flere faser for at sikre, at investeringsafkastet realiseres, så hurtigt som muligt.
4. System-integration
Symetris løsninger integreres normalt i kundernes eksisterende it-miljøer. De fleste integrationer sker med ERP-systemer. For SOVELIA®, CQFlexMon og CQi kan vi tilbyde integration med følgende CAD-systemer: Autodesk-produkter, SolidWorks, Creo, ePlan og E3 Systems. Naturligvis kan alle vores løsninger nemt integreres med alle Microsoft Office-programmer.
Vil du gerne høre mere?
