Ny købsproces fra Autodesk

Autodesk har meddelt, at de skifter til en ny købsproces for at strømline og forbedre købsoplevelsen af Autodesk licenser. Disse ændringer vil finde sted den 16. september 2024 for kunder i Storbritannien og Europa.

Ny købsproces fra Autodesk

I den nye proces er Symetri stadig involveret i alle faser før og efter købet af Autodesk licenser. Kun afslutningen af ordren og faktureringen vil foregå direkte mellem Autodesk og dig som kunde. Symetri vil fortsat være ansvarlig for alle eftersalgsaktiviteter, herunder implementering og support. 

SÅDAN BLIVER DU KLAR

Med den nye købsproces, er der er en række ting, som du skal være opmærksom på.
Besøg vores ressource-side, hvor du kan se en video om ændringerne, får adgang til ofte stillede spørgsmål og kan tilmelde dig vores webinar om ændringen.

 


Mød vores nye Solutions Architect

08 august 2025

Tag godt imod Frederik Storm Kornerup, der er startet som Solutions Architect hos Symetri i Aarhus. Her skal han være med til at udvikle og styrke vores løsninger og rådgivning inden for byggeri og arkitektur.

Ny stærk profil til industrien

07 august 2025

Sig hej til Søren Ølholm Larsen som pr. 1/8 er ansat som Business Development Manager hos Symetri med fokus på industrien. Søren får base på vores nye kontor i Aarhus.