Meridian

Meridian

Med Meridian kan du bedre udnytte tekniske data til praktiske formål og samtidig bevare kontrollen over data og sikre overholdelse af krav og standarder. 

Asset Lifecycle Information Management 

Meridian fra Accruent er Asset Lifecycle Information Management-software, der forbinder administration med produktdesign og -konstruktion, hvilket samtidig understøtter teknisk udvikling og bedre overlevering af data. I modsætning til løsninger, der tager udgangspunkt i afgrænsede eller mindre, opdelte områder, er Meridian en komplet løsning til administration og styring af produktionsændringer - uanset skala - samt til håndtering af masterdata til drifts- og vedligeholdelsesformål, efterhånden som produkterne fremstilles. Du kan arbejde med information i cloud, så du tager løsningen med dig overalt, på din computer eller på farten med en mobilenhed, internt i organisationen eller hos eksterne leverandører og involverede parter.

Symetri rådgiver om data management og tilbyder Meridian, så du har styr på data gennem hele aktivets livscyklus.

 

Se hvordan Meridian fungerer

Fordelene ved Meridian

  • Omfatter standardarbejdsgange, der kan konfigureres og gentages og anvendes til udarbejdelse af teknisk dokumentation
  • Opretter én enkelt kilde med korrekte oplysninger, som kan benyttes til al dokumentation vedrørende aktivet
  • Sikrer, at versionen er tydeligt angivet på alle ændringer, og at ændringer gennemgås for at sikre, at de overholder alle krav og standarder
  • Omfatter avancerede søgefunktioner, så du hurtigt kan finde relevante tekniske oplysninger
  • Øger effektiviteten ved at kunne integreres med redigeringsprogrammer til EAM, ERP, Microsoft Office og CAD
  • Sørger for sikker udveksling af teknisk dokumentation med eksterne samarbejdspartnere
Meridian-platformen


Meridian Cloud

Opbevar tekniske dokumenter centralt, og arbejd mere effektivt. Få mere at vide.

Kontakt mig for mere information

Per Niemann Christensen

Per Niemann Christensen

Sales, Building & Infrastructure

Relaterede produkter


Løsninger

CMMS Software Maintenance Connection

Med Maintenance Connection kan du organisere og strukturere alle dine aktiver i én brugervenlig CMMS løsning. Symetri rådgiver dig og sikrer en god implementering.

Læs mere
Løsninger

Autodesk Docs

Autodesk Docs er en online platform som kan bruges i alle af byggeriets faser til ledelse, designsamarbejde og dataadministration. 

Læs mere
Løsninger

Autodesk BIM Collaborate

Symetri tilbyder dette værktøj fra Autodesk, der effektiviserer samarbejde og koordinering omkring BIM-modellen og skaber øget bygbarhed. Løbende kollisionskontrol gør det muligt at opdage fejl tidligt i processen.

Læs mere