Kontakt

Har du spørgsmål? Udfyld formularen nedenfor og vi vil kontakte dig så snart vi kan!

Eller giv os et kald

Henrik Munk Madsen, Business Area Manager AEC
Henrik Munk Madsen Business Area Manager AEC E-mailhenrik.munk.madsen@symetri.com Telefon+45 40 52 20 52

Projekt Services

En investering i software fra Symetri tjener sig hurtigt ind, fordi det er enkelt at implementere den nye software i virksomhedens projekter.

Vores implementeringsløsning bygger på Lean-principperne, hvor hver eneste opgave er udformet specifikt med det formål at skabe merværdi på vej mod implementeringen af softwaren.

Forberedelse

Forretningsanalyse – vi tilbyder en workshop, hvor du kan lære mere om, hvordan man udarbejder en forretningsanalyse. Vi gennemgår forskellige forretnings-
processer og -funktioner og fortæller mere om, hvordan virksomheden kan få gavn af effektive værktøjer til designoptimering og datahåndtering. Efter workshoppen udarbejder vi et forslag til, hvordan virksomhedens eksisterende forretnings-
processer kan forbedres med løsninger fra Symetri.

Forstudie
Vi udfører altid et forstudie for at analysere, hvor godt vores løsninger imøde-
kommer virksomhedens behov. Forstudiet er en forudsætning for, at vi kan gå videre med implementeringen og tilbyde vores tjenesteydelser til en fast pris.

Implementering
En investering i en løsning fra Symetri tjener sig hurtigt ind, fordi det er enkelt at implementere den i virksomhedens projekter. Vores implementeringsløsning bygger på Lean-principperne, og større projekter implementeres i to eller flere faser for at sikre, at virksomheden får et hurtigt afkast på sin investering.

Når projektet er sat i gang, skrider arbejdet frem gennem følgende faser:

  • Implementering af systemkonfigurationer
  • Forberedelser før ibrugtagning
  • Ibrugtagning

Systemintegration
Normalt giver det meget få problemer at integrere vores løsninger i virksomhedens eksisterende IT-miljø. Et af vores mest populære tilbud er integration mellem vores løsninger og virksomhedsstyringssystemer (ERP). Vores produktløsning SOVELIA ® PLM kan nemt integreres med følgende CAD-systemer: Autodesks Manufacturing-produkter, SolidWorks, Creo, ePlan og E3 Systems. Alle vores produkter kan naturligvis også nemt integreres med alle programmer i Microsoft Office.


Læs neden for om, hvordan du kan udvikle dit daglige arbejde eller kontakte os her for at høre mere.


Let Your Ideas Shape the Future - add Symetri to your Value Chain

 

Henrik Munk Madsen, Business Area Manager AEC
Henrik Munk Madsen Business Area Manager AEC E-mailhmm@symetri.dk Telefon+45 40 52 20 52