Kontakt

Har du spørgsmål? Udfyld formularen nedenfor og vi vil kontakte dig så snart vi kan!

Eller giv os et kald

Anders Moberg, Director FM Business Unit
Anders Moberg Director FM Business Unit E-mailanders.moberg@symetri.com Telefon+46 70 597 47 00
Mats Persson, Business Unit Manager Project Services
Mats Persson Business Unit Manager Project Services E-mailmats.persson@symetri.com Telefon+46 70 603 48 20

BLM - Building Lifecycle Management

Vi giver vores kunder forudsætningerne for vækst og nye succeshistorier.

Symetris BLM-løsninger (Building Lifecycle Management) er udviklet på basis af en forståelse for de processer, som vores kunder benytter sig af i forbindelse med datahåndtering og bearbejdning af information, og de muligheder det medfører for fortsat udvikling af den daglige drift.

 

Vores løsninger og services giver dig mulighed for at gemme og håndtere alt, der har med dine projekter og ejendomme at gøre. Du kan desuden stole på, at dine data gemmes korrekt og kan anvendes af alle involverede parter i et projekt, når som helst og hvor som helst. Du og din virksomhed får med andre ord bedre forudsætninger for drive ejendommen mere rentabelt gennem hele dens livscyklus fra byggemodning og byggeplaner til indkøb af materialer, opførelse, renovering, service og vedligeholdelse og helt frem, til bygningen rives ned.

 

Adgang til BIM under hele projektets livscyklus

Vi har udviklet BIMeye med det formål at gøre det lettere at håndtere datamodeller. BIMeye omfatter en række tilpassede apps, så du og projektgruppen kan arbejde mere effektivt, uanset hvilket BIM- eller CAD-program I bruger. Hele gruppen får adgang til samtlige data gennem alle projektets faser – fra den første projektering og videre til opførelse, ejendomsforvaltning og vedligeholdelse.

 

Effektiv udnyttelse af data hver eneste dag

FM Access er en moderne, cloudbaseret løsning til ejendomsforvaltning. Den kan håndtere alle informationstyper fra avancerede 3D-modeller til CAD-filer, indscannede tegninger og anden, mindre kompliceret dokumentation. Med FM Access får du adgang til værktøjer, der gør det lettere at forvalte aktiver. FM Access forenkler ligeledes arbejdet gennem hele processen fra vedligeholdelse og forvaltning til administration af lejeforhold, udførelse af målinger samt udarbejdelse af præsentationer, korrekt dokumentation og arbejdsordrer. FM Access sætter dig med andre ord i stand til at få mere fra hånden på kortere tid.

 

Data kan indsamles og gemmes mere effektivt

Har du styr på, hvor alle oplysninger om jeres ejendomme og anlæg er gemt? I virksomheder, hvor information er let tilgængelig og af god kvalitet, fungerer processerne oftest uden større problemer, hvilket også gør det muligt at træffe beslutninger mere effektivt. Hvis du mener, at man i din virksomhed kan gøre en indsats for at sikre bedre datakvalitet og -tilgængelighed, kan det nemt lade sig gøre med vores løsninger. Alle nødvendige data kan indsamles fra forskellige kilder og kombineres, ændres, struktureres, gemmes og udgives samtidig med, at det fulde overblik og kontrollen med samtlige data bevares. Du kan desuden forbedre kvaliteten af dine data og genskabe data, der mangler eller ikke kan verificeres, ved hjælp af 3D-laserscanning.

 

Vi hjælper dig med at nå dine mål

Vi har været med til at forbedre konkurrencedygtigheden hos mange virksomheder, og vi er overbevist om, at det altid er muligt at forbedre effektiviteten og kvaliteten. Vi har altid kunden i fokus, og vi tager altid udgangspunkt i kundens unikke behov og målsætninger.

Anders Moberg, Director FM Business Unit
Anders Moberg Director FM Business Unit E-mailanders.moberg@symetri.com Telefon+46 70 597 47 00
Mats Persson, Business Unit Manager Project Services
Mats Persson Business Unit Manager Project Services E-mailmats.persson@symetri.com Telefon+46 70 603 48 20